28.10.2007 11:56:34
posilovani

Chcete-li mít opravdu útlý pas a pevné bříško,
pravidelně cvičte a posilute břišní svaly a dodržujte nízkotučnou dietu.


 


Úklony


 


Postavte se na šíři ramen, mírně podsaďte pánev, zpevněte břicho, ukloňte se
vlevo, pravou paži vytáhněte přes hlavu, levou paži dolů podél těla, úklon na
druhou stranu, pomalu opakujte asi 20krát.


 


 


 


 


Posilování










Položte se na záda, pokrčte kolena, lopatky a chodidla na podložce,

 

pak předpažte a pomalu zvedjete trup od podložky do pozice největšího záběru
a chvíli vydržte. Poté se pomalu vracejte zpět do výchozí polohy. Opakujte 8 -
10krát.


 


Posilování spodního břicha










Položte se na záda, přednožte, ruce sepněte za hlavou,

 

pomalým tahem zvedejte nohy vzhůru a pánev kulatě od podložky, po krátké
výdrži se vracejte zpět, aniž by se pánev dotkla podložky, znovu nahoru, výdrž a
zpět na podložku. Takto opakujte cvik 14 - 16 krát ve dvou
sériích.
Začátečníci si mohou pro lepší stabilitu dát ruce volně podél těla,
ale nesmí se o rukce zapírat, ani nesmí zdvihat pánev
švihem.


 


Rotace trupu










Položte se na záda, pokrčte kolena, lopatky a chodidla na podložce, ruce
sepňete za hlavou,

 

napněte levou dolní končetinu, pomalu zvedejte trup vzhůru a do rotace tak,
aby se pravá ruka dotkla levého kolena, zkušenější mohou nechat obě ruce za
hlavou a snaží se přiblížit ke koleni pravým ramenem. Krátce vydržte v krajní
poloze a vraťte se zpět do výchozí pozice. Opakujte 8 - 10krát na každou stranu
ve dvou sériích.


 


Šikmé přítahy kolen










Posaďte se na podložku, opřete se za zády o ruce, neprohýbejte se v bedrech,
snažte se držet záda vzpřímeně, zpevněte břicho, nohy pomalu natáhněte doprava,
držte kolena u sebe, výdrž v kraní poloze

 

a znovu kolena pomalu přitahujte k hrudníku, kolena stále držte u sebe,
výdrž, opět natahujte nohy, tentokrát na druhou stranu, výdrž v krajní poloze a
opět kolena přitáhněte.
Cvik opakute 8 - 10krát, snažte se nedotknout
chodidly podložky.


 


Uvolnění a protažení na závěr



Položte se na podložku, kolena tlačte rukama k hrudníku, výdrž, uvolnit.


 


 


 


 


Položte se na
podložku, rozpažte, kolena pokrčte a otočte na jednu stranu, hlavu na druhou, vydržte v této
poloze, hlavou pomalu otáčejte na druhou stranu, zárověn i kolena, výdrž,
konec.


 

 
0 Komentáře:
přidat komentář
<< Domů
 
O autorovi

Jméno: EVA
 poslat vzkaz autorovi

Aktuální články
Archiv
Odkazy
RSS

obsah | komentáře

Template By
Isnaini Dot Com
 
 
TXT.cz
HLEDAT | UPOZORNIT
Vytvořit blog | Přihlásit se